De kosten
U bevindt zich hier: Home » Kosten & Erelonen » De kosten
- De algemene kantoorkosten
- 9 euro/pagina
De kantoorkosten, zoals kantoormateriaal, informatica, personeels- en secretariaatskosten, papier, kantoorbenodigdheden, telefoon, bibliotheek, consultatie databanken, enz., worden forfaitair aangerekend à rato van 9 euro per getypte pagina in het dossier (o.a. brieven, contracten, dagvaardingen, verzoekschriften, besluiten en andere procedurestukken,…)
- Aanmaak en aanhouden van een dossier:
- 20 euro/dossier
- Verplaatsingskosten:
- 0,30 € / km
- Fax:
- 0,25 € / faxbericht
- Fotokopie:
- 0,25 € / pagina
- Aangetekende zendingen en uitzonderlijke portkosten:
- volgens werkelijke kostprijs
- Gerechtskosten: (kosten van gerechtsdeurwaarder, griffierechten, vertaalkosten, kosten deskundige, enz.)
- volgens werkelijke kostprijs
De kosten dienen verhoogd te worden met 21% BTW.